Bestellen & betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Bent u ouder dan 18 jaar, dan kunt u heel eenvoudig een online bestelling plaatsen aan de hand van de volgende stappen:
  • Kies uw favoriete product en voeg het toe aan uw winkelwagen;
  • In uw winkelwagen, kunt u een verzendingsmethode kiezen en de code van uw voucher invoeren (indien van toepassing). Klik op "Bestellen" om uw bestelling af te ronden.
  • Log in met uw account of als gast;
  • Vul uw verzendadres in;
  • Geef het facturatieadres op;
  • Kies uw betalingsmethode;
  • Lees de algemene voorwaarden na en keur goed;
  • Bekijk nogmaals het overzicht van uw selectie en plaats uw bestelling;
  • Betaal uw bestelling via een beveiligde betaalpagina

Nadat u uw bestelling hebt geplaatst, sturen wij u een orderbevestiging via e-mail. Op dat ogenblik reserveren wij het overeenstemmend bedrag van uw kredietkaart en we debiteren uw kaart wanneer we de goederen versturen.
Indien u met kredietkaart betaalt, dan ontvangt u een e-mail met de status van uw betaling.
Van zodra de producten verstuurd zijn, krijgt u een e-mailmelding ("Bevestiging van Verzending").
Alle bestellingen zijn onderworpen aan de beschikbaarheid van de producten op het ogenblik van verzending. We behouden ons het recht om uw bestelling te annuleren.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

We aanvaarden de volgende betalingsmethodes:
  • iDEAL
  • Klarna
  • Visa
  • PayPal
  • Mastercard
  • American Express
  • Apple Pay
  • Maestro

Er is ook de mogelijkheid om uit te checken met PayPal Express. Het is een snelle en veilige manier om de checkout over te slaan en onze producten online aan te kopen. PayPal heeft al uw details opgeslagen, dus u hoeft enkel uw e-mailadres en wachtwoord op te geven om uw online aankoop veilig af te ronden. PayPal Express kan niet gebruikt worden in combinatie met ophaling in de winkel of in een UPS Access Point™.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wij doen ons best om bestelde artikelen zo snel mogelijk te leveren. Daarom kunt u de bestellingen die u bij ons plaatst, niet rechtstreeks zelf wijzigen of annuleren. Indien u uw bestelling toch wenst te annuleren, kan u contact opnemen met onze klantendienst. Van zodra een bestelling bij ons in behandeling is, kunnen we niet garanderen dat we de verzending van deze artikelen kunnen stoppen. Op uw accountpagina kunt u de status van uw bestelling opvolgen en controleren of u ze nog kunt annuleren. Indien het niet meer mogelijk is om de verzending stop te zetten, kan u de levering hiervan weigeren. Van zodra de artikelen terug bij ons zijn aangekomen, betalen we u de aankoopprijs terug. Meer informatie hierover vindt u in onze retourrichtlijnen.

Hoe pas ik mijn kortingscode toe of verzilver ik mijn cadeaubon?

U heeft 2 mogelijkheden om deze te innen:

1. In uw winkelwagen
Onder de verzendmethodes vindt u een tekst “Voer kortingscode/cadeaubon in”. Klik deze aan. Een vrij veld komt tevoorschijn waar u uw code kan ingeven. Klik nadien op “Pas toe” om de code te activeren. Uw korting zal meteen toegepast worden.

2. In de checkout van uw bestelling
Na ingave van het verzend- en facturatieadres ziet u de volgende melding “Heb je een vouchercode?” of "Beschikt u over een cadeaubon?". Selecteer “Ja” en een vrij veld wordt zichtbaar waar u uw code kan ingeven en toepassen. Om het krediet op uw cadeaubon na te gaan, kan je op “Saldo checken” klikken.

Extra tips:
  1. Hou er rekening mee dat bestellingen dienen geplaatst te worden voor 23:59u op de dag van afsluiting van de kortingscode of cadeaubon.
  2. Wij kunnen uw code niet meer toepassen nadat u een online bestelling plaatste.
  3. In de meeste gevallen kunnen deze codes niet gecombineerd worden met andere promoties, aanbiedingen of kortingen.
  4. Cash als een alternatief is niet mogelijk.

Waarom past mijn kortingscode niet de juiste korting toe?

Een kortingscode geeft u een vooraf bepaalde korting wanneer u producten online bestelt op onze online winkel.

Pas volgende stappen toe om uw kortingscode te innen:
  1. Kies een product uit onze online winkel. Gelieve er rekening mee te houden dat niet al onze producten in aanmerking komen voor een korting.
  2. Ga naar uw winkelwagen door rechts bovenaan WINKELWAGEN aan te klikken.
  3. Onder de verzendmethodes vindt u een tekst “Voer kortingscode in”. Klik deze aan.
  4. Een vrij veld komt tevoorschijn waar u uw kortingscode kan ingeven. Klik nadien op “Pas toe” om de code te activeren. Uw korting zal toegepast worden.

Kortingscodes: gelieve rekening te houden met:

  1. Geldigheid gedurende een gelimiteerde periode. Bestellingen dienen geplaatst te worden voor 23:59u op de dag van afsluiting van de kortingsactie.
  2. Zijn niet van toepassing nadat u een online bestelling plaatste.
  3. In de meeste gevallen kunnen deze niet gecombineerd worden met andere promoties, aanbiedingen of kortingen.
  4. Cash als een alternatief is niet mogelijk.

Wat moet ik doen als mijn kortingscode of cadeaubon niet werkt?

U zal een een foutmelding te zien krijgen na het ingeven van de code.

Wij raden u aan volgende zaken de na te gaan:

  • Controleer of u de juiste code ingaf. Vermits een fout vaak voorkomt bij het manueel overtikken van de code raden we u aan kopiëren/plakken toe te passen waar mogelijk.
  • Controleer of de code die u gebruikt van toepassing is op alle items in uw winkelwagen. Niet alle producten komen in aanmerking.
  • Controleer of de code geldig is in de online winkel. Bepaalde codes zijn exclusief gereserveerd voor onze winkels.
  • Controleer de cumuleerbaarheid van de code.
  • Controleer de geldigheidsdatum van de code.
  • Controleer of je de code niet eerder gebruikt hebt.
Enkele vaak voorkomende fouten:
  • Een spatie te veel of te weinig, fouten in cijfers/karakters en/of andere spellingfouten.
  • Fouten in hoofdletters of kleine letters. Het vrij veld voor ingave van de code is hoofdlettergevoelig. Controleer of uw “caps lock” niet actief is en gebruik enkel hoofdletters en kleine letters waar aangegeven.
  • Verwarring tussen de cijfers 0/1 en de karakters O/I.
Indien u zeker bent dat uw code geldig is voor uw bestelling en deze toch niet herkend wordt, gelieve de klantendienst te contacteren met duidelijke vermelding van uw code.
Niet gevonden wat u zocht?
Contacteer ons