Levering & retour

Welke opties zijn er om mijn order te laten leveren?

Goed nieuws! We hebben meerdere leveringsopties. Bekijk hier welke optie het best bij u past

Hoe retourneer ik mijn product(en)?

Indien u beslist heeft uw goederen niet te behouden kan u uw online bestelling (ongebruikt) kosteloos retourneren binnen de 14 dagen na ontvangst van de goederen. Wij bieden u een VOLLEDIGE terugbetaling aan.

Er zijn 2 mogelijkheden om uw product(en) gratis te retourneren:

Ophaling door een koerierdienst:
  1. Klik hier om het retourformulier te vervolledigen en uw retourverzoek in te dienen. Tip: hou uw ordernummer bij de hand. Onze koerierdienst (Europakket) zal u een engelstalige e-mail met retourinstructies toesturen samen met een retouretiket en traceernummer. Dit kan tot maximum 3 dagen duren.
  2. Verpak de producten die u wenst terug te sturen (enkel ongebruikte en onbeschadigde zaken), in de originele verpakking met de authentieke labels, accessoires, gebruiksinstructies en garantiecertificaten. De originele verpakking voorkomt schade tijdens het terugsturen.
  3. Druk het retouretiket af en kleef het op de doos/dozen. Het ontvangen etiket zal alle informatie bevatten om de retour goed te laten verlopen (uw gegevens, ons leveringsadres, de koeriernaam).
  4. De ophaling gebeurt door UPS, partner van onze koerierdienst Europakket. Contacteer de UPS klantendienst telefonisch voor een ophaalmoment naar keuze. U zal gevraagd worden naar het traceernummer dat u kunt terugvinden op het retouretiket dat u eerder toegezonden werd via Europakket.

Gelieve binnen de 14 dagen, na uw retourverzoek, de goederen aan ons terug te sturen.

UPS Access Point™:

  1. Klik hier om het retourformulier te vervolledigen en uw retourverzoek in te dienen. Tip: hou uw ordernummer bij de hand. Onze koerierdienst (Europakket) zal u een engelstalige e-mail met retourinstructies toesturen samen met een retouretiket en traceernummer. Dit kan tot maximum 3 dagen duren.
  2. Verpak de producten die u wenst terug te sturen (enkel ongebruikte en onbeschadigde zaken), in de originele verpakking met de authentieke labels, accessoires, gebruiksinstructies en garantiecertificaten. De originele verpakking voorkomt schade tijdens het terugsturen.
  3. Druk het retouretiket af en kleef het op de doos/dozen. Het ontvangen etiket zal alle informatie bevatten om de retour goed te laten verlopen (uw gegevens, ons leveringsadres, de koeriernaam).
  4. Geef jouw retour af bij een UPS Access Point™ naar keuze. Wij nemen de verzendkosten voor onze rekening. Vraag om een bewijs van afgifte en bewaar dit goed.

Gelieve binnen de 14 dagen, na uw retourverzoek, de goederen aan ons terug te sturen.

Retourprocedure
Voor alle regels en beperkingen aangaande het retourneren van één of meerdere online bestellingen, gelieve onze verkoopvoorwaarden te raadplegen.

Verkoop op afstand - recht van herroeping.

Hoeveel kost een retourzending?

Goed nieuws! Het retourneren van producten is volledig kosteloos zolang u de retourinstructies volgt.

Hoelang kan ik mijn bestelling retourneren?

U kan uw online bestelling gratis retourneren binnen de 14 dagen na ontvangst van de goederen.

Kan ik mijn bestelling opgehaald in een winkel retourneren naar eender welke winkel?

Indien u een dergelijke bestelling wenst te retourneren, raden wij u aan contact op te nemen met de winkel waar u de goederen opgehaald en betaald heeft.

Kan ik gepersonaliseerde goederen retourneren?

Gepersonaliseerde goederen kunnen helaas niet geretourneerd worden.

Kan ik een product wisselen?

Jammer genoeg kunnen wij online bestelde producten niet omruilen. Om een ander product te ontvangen, raden wij u aan een nieuwe online bestelling te plaatsen. Uw eerdere aankoop kunt u gratis retourneren. Van zodra wij bevestiging krijgen van de koerier dat uw retour opgehaald werd, wordt de terugbetaling opgestart. U zal het volledige bedrag ontvangen, inclusief verzendkosten (indien van toepassing). Wij hanteren een wettelijke retourtermijn van maximum 14 dagen na ontvangst.

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?

Onze bezorgers behandelen uw bestelling altijd met zorg. Is uw product toch beschadigd of kapot? Neem dan contact op met onze klantendienst.

Hoe zal ik mijn terugbetaling ontvangen?

Indien u beslist heeft uw goederen niet te behouden bieden wij u steeds een VOLLEDIGE terugbetaling aan. Dit omvat alle betalingen die wij van u ontvingen, inclusief verzendkosten (indien van toepassing).

Onze koerierdienst brengt ons bij ontvangst van de retourzending op de hoogte. Vanaf dat moment mag u binnen de 14 dagen uw terugbetaling verwachten.

De terugbetaling zal u op dezelfde wijze als uw online bestelling ontvangen. Wenst u dit niet, gelieve onze klantendienst te contacteren. In elk geval mogen u geen extra kosten aangerekend worden omwille van deze terugbetaling.

Indien u via kredietkaart of Paypal betaalde kan het terugbetaalde geld pas 30 dagen na terugbetaling zichtbaar zijn op uw account, dit is afhankelijk van de door de u gekozen bank.
Niet gevonden wat u zocht?
Contacteer ons