Contacteer ons

We ontvangen graag uw vragen en opmerkingen !

Hieronder vindt u de links naar de juiste contact centers. We streven ernaar om uw vragen snel en correct te beantwoorden

Ik wil een opmerking geven over een product dat ik in een winkel in Nederland kocht.

Neem contact met ons op via e-mail:

Ik wil contact opnemen met de verkoopafdelingen voor een productaanbod (inclusief B2B).

Neem contact met ons op via e-mail:

FAQ :
V: Waar kan ik de volledige catalogus vinden?
A: Download onze meest recente catalogus hier.

Ik wil contact opnemen met de klantendienst in verband met een online bestelling.

Contact opnemen met de Klantendienst

Kantooruren:
Maandag-vrijdag: 08.15 u. tot 12 u. - 13.00 u. tot 17.30 u. (GMT+1)
Gelieve het bestelnummer of accountnummer te vermelden dat je bij je bestelling kreeg.

FAQ :
V: Kan ik een product bestellen dat online niet aangeboden wordt?
A: Nee, niet op dit moment.
V: Wanneer komt mijn bestelling aan?
A: Log in bij het account center om het traceernummer van de verzender te bekijken.
V: Hoe stuur ik mijn koffer terug?
A: Ga naar Verzenden en terugsturen voor gedetailleerde instructies.

Ik heb een Samsonite product en ik heb een vraag.

We raden u aan om uw bagage te laten herstellen bij een erkend herstelcentrum, want alleen zij zijn in staat om uw bagage met zorg te behandelen. Zelfs als diverse herstelcentra uw bagage kunnen herstellen, zullen alleen de erkende herstelcentra kunnen overgaan tot de herstellingen in rekening genomen door de garantie.

Om uw bagage te laten herstellen, moet u zich wenden naar het verkooppunt waar u uw bagage gekocht heeft of bij gebrek hieraan naar een ander verkooppunt van ons merk. De bagage zal verzonden worden naar onze dienst na verkoop voor herstelling. Om een verkooppunt te zoeken, kan u hier klikken.

Neem contact met ons op via e-mail: